VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu simkinekrabicky.sk stanovujúce obchodné podmienky medzi dodávateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "VOP") pre poskytovanie tovarov a služieb prostredníctvom internetového obchodu na stránkach www.simkinekrabicky.sk. 


Dodávateľ je:
Simkine krabičky s. r. o.
IČO: 55100902
Dánoš 1043/69, 925 21 Sládkovičovo

Objednávateľ je fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá má záujem o stravovanie prostredníctvom www.simkinekrabicky.sk.

Predmet úpravy 

Tieto VOP upravujú zmluvné vzťahy medzi dodávateľom a objednávateľmi jeho tovarov a služieb podľa kúpnych zmlúv uzavretých na základe objednávok uskutočnených prostredníctvom internetových stránok dodávateľa www.simkinekrabicky.sk (ďalej len "internetové stránky dodávateľa").

Uzavretie zmluvy

Kúpna zmluva sa uzatvára na základe záväznej objednávky objednávateľa doručenej dodávateľovi (ďalej len "objednávka"). Za doručenie objednávky dodávateľovi sa považuje riadne vyplnenie a odoslanie objednávkového formulára zverejneného na internetových stránkach dodávateľa alebo riadne vyplnenie a odoslanie objednávkového formulára stiahnutého v PDF.

Riadnym vyplnením objednávkového formulára je úplné a správne vyplnenie všetkých požadovaných údajov, okrem tých, ktoré dodávateľ označil ako nepovinné. 

Prijatie objednávky dodávateľ bezodkladne potvrdí objednávateľovi prostredníctvom správy a následným kontaktovaním objednávateľa prostredníctvom elektronickej pošty zaslanej na adresu uvedenú objednávateľom v objednávke.

Pri prvej dodávke tovaru podľa potvrdenej objednávky je medzi dodávateľom a objednávateľom uzatvorená kúpna zmluva v písomnej forme, obsahujúca skutočnosti uvedené v objednávke (ďalej len "zmluva"). V prípade, ak zmluva obsahuje akúkoľvek úpravu vzájomných práv a povinností, ktorá sa odlišuje oproti VOP, platí úprava, ktorá je obsiahnutá v zmluve. Ak je objednávka zadaná v elektronickej forme, za uzavretie zmluvy sa považuje potvrdenie prijatia objednávky dodávateľom, obsahujúce faktúru v elektronickej forme.

Špecifikácia zmluvného plnenia

Dodávateľ je povinný na základe uzavretej zmluvy dodávať objednávateľovi v dohodnutom časovom úseku a na dohodnutú adresu dodania hotové jedlá v rámci programu zvoleného objednávateľom.

Charakteristiku jednotlivých programov dodávateľ uvádza na svojich internetových stránkach.
Každý z programov zahŕňa dodávku piatich hotových jedál, v zložení raňajky, desiata, obed, olovrant a večera. Súčasťou dodávky je písomná/slovná informácia pre objednávateľa, týkajúca sa zloženia jedla (jedálniček), obsahu jednotlivých balení jedál, spôsobu skladovania a konzumácie a uvedenia dátumu spotreby.

Dodávateľ pripravuje jedlá tak, aby zodpovedali všeobecne akceptovaným poznatkom z oblasti diétneho stravovania a racionálnej zdravej výživy vhodnej pri určitých chorobách, súvisiacich s poruchou ľudského metabolizmu. Jedlá sú zdravotne nezávadné.

Výber programu z ponuky dodávateľa je v kompetencii objednávateľa, pričom dodávateľ nezodpovedá za vhodnosť tohto výberu pre konkrétneho objednávateľa a jeho individuálny zdravotný stav.

Dodávateľ neposkytuje poradenstvo ohľadne individuálneho zdravotného stavu objednávateľa a prípadných účinkov jednotlivých potravín alebo zložiek potravín na individuálny zdravotný stav objednávateľa.

Dodávateľ poskytuje poradenstvo len v súvislosti s určením výšky kalorického príjmu objednávateľa. Objednávateľ má možnosť rozhodnúť sa, či mu v rámci zvoleného programu bude vypočítaný kalorický príjem zo strany dodávateľa, a to na základe uvedenia potrebných informácií zo strany objednávateľa, alebo si kalorický príjem zvolí objednávateľ sám.

UPOZORNENIE:
Objednávateľ je v prípade určitých alergií alebo intolerancií povinný uviesť tieto alergie alebo intolerancie pri vypĺňaní objednávkového formulára v bode Zoznam potravín, na ktoré máte alergiu alebo intoleranciu. Súčasťou vyplnenia objednávkového formulára je aj vyslovenie súhlasu s tým, že objednávateľ berie na vedomie, že dodávateľ nezodpovedá za vzniknuté vedľajšie zdravotné komplikácie, ktoré by boli následkom uvedenia objednávateľom nepravdivých skutočností v objednávkovom formulári v bode Zoznam potravín, na ktoré máte alergiu alebo intoleranciu.
Dodávané hotové jedlá môžu obsahovať aj stopové množstvá potravín, ako napríklad orechy, mlieko, vajcia, sója, zeler, a iné, ktoré u citlivých osôb môžu vyvolať alergickú reakciu.

Miesto a čas plnenia – dodacie podmienky

Dodávateľ je povinný tovar dodať na miesto plnenia dohodnuté v zmluve. Miestom plnenia sa rozumie buď adresa dodania zvolená objednávateľom, alebo prevádzka dodávateľa.

Dodávateľ je povinný tovar dodať v časovom úseku dohodnutom v zmluve. Časovým úsekom sa rozumie čas dodania dohodnutý medzi objednávateľom a dodávateľom v čase od 11:00 do 16:00 hod. V prípade vyzdvihnutia tovaru objednávateľom na prevádzke dodávateľa sa časom dodania rozumie čas od 05:00 do 11:00 hod.

Dodávateľ dodáva stravu (sadu hotových jedál) na daný deň vždy deň vopred, teda dodáva stravu určenú na nasledujúci deň. Dodávateľ dodáva stravu od nedele do štvrtka.

Objednávateľ nie je povinný odoberať stravu každý deň v týždni. Objednávateľ má možnosť vybrať si zvolené dni.

Začiatok dodávania tovaru je v deň dohodnutý medzi dodávateľom a objednávateľom. Dodávateľ je povinný dodávať tovar po celú dohodnutú dobu plnenia určenú v zmluve.

Objednávateľ je povinný osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase plnenia. V prípade, ak objednávateľ neprevezme tovar v mieste a čase plnenia, dodávateľ tovar uschová počas nasledujúceho pracovného dňa na svojej prevádzke. Objednávateľ má možnosť tovar prevziať na prevádzke dodávateľa počas pracovného dňa v čase od 05:00 do 11:00 hod. Po uplynutí tejto lehoty je dodávateľ oprávnený tovar zlikvidovať.

Doprava stravy objednávateľovi je ZDARMA.

Dodávateľ a objednávateľ sa na základe žiadosti objednávateľa môžu dohodnúť na dočasnom prerušení dodávok tovaru. S touto žiadosťou je objednávateľ povinný kontaktovať dodávateľa vopred.

Kúpna cena a platobné podmienky

Objednávateľ je povinný zaplatiť za tovar kúpnu cenu dohodnutú v zmluve podľa cenníka jednotlivých programov uverejneného na internetových stránkach dodávateľa.

Spôsob zaplatenia kúpnej ceny je dohodnutý v zmluve. Kúpnu cenu je možné zaplatiť bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa špecifikovaný v potvrdení objednávky.

Kúpna cena sa považuje za zaplatenú pripísaním príslušnej sumy na bankový účet dodávateľa.

Suma za celé obdobie odberu je stanovená na základe počtu odobratých dní podľa aktuálneho cenníka.

Reklamačný poriadok

Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho doručenia objednávateľovi. Tieto vady je potrebné reklamovať u dodávateľa najneskôr v deň nasledujúci po doručení tovaru objednávateľovi. V opačnom prípade práva zaniknú.

Reklamáciu je možné uskutočniť kontaktovaním dodávateľa. Pri reklamácii je objednávateľ povinný špecifikovať vadu dodaného tovaru a nároky, ktoré si voči dodávateľovi v tejto súvislosti uplatňuje, pričom dodávateľ je povinný objednávateľa o jeho nárokoch poučiť.

Dodávateľ bezodkladne potvrdí objednávateľovi uplatnenie reklamácie.
Dodávateľ vybaví reklamáciu bezodkladne, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.


Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 02.12.2024.